Subject: Ed: TM Koolituskeskus
From: "Krista Juhanson" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Julia Allas" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 12:15:48 +0200

Tere!

Palun registreerida ja suunata Olga Gurjanovile.

Krista Juhanson

Saatja: TM Beauty Academy <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 15. jaanuar 2025 10:28
Adressaat: Krista Juhanson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: TM Koolituskeskus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Korraldame 01.03.2025 Pärnus seminari "Edu, tervis ja hügieen", mille üheks 
oluliseks osaks on ilu- ja isikuteenuste valdkonnas kehtivate nõuete 
tutvustamine. Selleks sooviksime kaasata Terviseameti esindajat, kes võiks 
jagada osalejatele vajalikku teavet ja praktilisi juhiseid.

Seminari Terviseameti osa kestvus oleks 1 tund, planeeritud algusega kell 
10.00.

Oleme varasemalt olnud ühenduses Pärnu, Tallinna ning Lääne-Viru 
osakondadega, kuid nendele kahjuks see kuupäev ei sobinud ning meid suunati 
edasi Teie osakonda. Loodame, et Teie osakonnas on keegi pädev ja saadaval 
seminaril osalemiseks.

Palume Teie vastust esimesel võimalusel ning oleme tänulikud, kui saame 
täpsemalt arutada teie osalemise võimalusi.

Lugupidamisega,

Merilin Markov-Valm

T&M Ilusalong/TM Koolituskeskus OÜ

Tartu mnt. 74, Tallinn

Mob: 5333 3332

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.tmsal <http://www.tmsalong.ee>  <http://www.tmsalong.ee> ong.ee

 <http://www.facebook.com/tmsalong> www.facebook.com 
<http://www.facebook.com/tmsalong> /tmsalong

In. tmilusalong

https://tmshop.ee